Nagykövetünk, Erika

KÖNNYÍTSÜNK A NEHEZÉN – FEJLŐDÉS MENTORRAL!

 

Ismerkedjetek meg negyedik nagykövetünkkel, Erikával is! �
gdbdbh n
"Hegedüs Erika vagyok, és fél éve költöztem Óbudára. Jelenleg a Közösségfejlesztők Egyesületénél dolgozom, itt ismertem meg a Jóbuda egyik oszlopos tagját, Huszerl Józsit ezáltal ismertem meg a szervezetet. Korábban is többször vettem részt hasonló adománygyűjtő akciókban követként, mert nagyon fontosnak tartom, hogy ha anyagilag nem is tudom mindig, de önkéntes munkámmal támogassam a számomra kedves szervezetek munkáját, fontos kezdeményezéseket. A Jóbudára azért esett a választásom, mert egyrészt a kerületben élek, és fontos hogy milyen környezet vesz körül. Másrészt a közösségi alapítványok működése szakmailag is nagyon érdekel. Harmadrészt pedig ha hátrányos helyzetű gyerekekről van szó, összeszorul a szívem. Egyébként szabadidőmben szívesen - és ismerőseim szerint jól is - főzök, ezért gondoltam, hogy ezt a kihívást választom az adakozásra ösztönzéshez."
vdsfvgdf
Erikát, és rajta keresztül a kampányt itt tudjátok támogatni:
dcffy cy
Minden segítséget nagyon köszönünk! �☀️�
61944062_2260545004028738_5174602947845160960_n.jpg