Nagykövetünk, Péter

KÖNNYÍTSÜNK A NEHEZÉN – FEJLŐDÉS MENTORRAL!

Továbbra is fut őszi adománygyűjtő kampányunk, melynek célja, hogy folytassuk és kibővítsük azt az idén megkezdett programunkat, amelynek keretében a tanulási nehézségekkel küzdő óbudai gyerekeknek nyújtunk segítséget. ��✒️�
asfafgfsfhggdh
Következő nagykövetünk Péter, akit már ismertek � - immár második alkalommal áll mellénk adománygyűjtő nagykövetként! Olvassátok el az üzenetét, és holnap figyeljétek a Facebook oldalát! ��
bgvskvnakjc
"Kedves Mindenki!
dísdaf
Mindnyájatoknak írok, mert egy nagyszerű kezdeményezés mellé álltam és így ismét a Jóbuda Közösségi Alapítvány egyik nagykövete lettem egy teljes hónapig!
A tanulási nehézségekkel küzdő óbudai diákokért gyűjtünk, hogy a számukra mentorokat, korrepetitorokat tudjunk fizetni.
Azt vállaltam, hogy a Facebook oldalamon minden pénteken eléneklek egy olyan dalt, ami nekem is új, vagy nehéz, esetleg nem is az én dalom, szóval, ami nekem is kihívás.
De a legfontosabb az, hogy Ti is elkötelezzétek magatokat és utaljatok át egy hatalmas összeget (na jó, vicceltem...), vagy csak amennyit megenged a pénztárcátok.
Nagyszerű kezdeményezés ez, elkötelezett szervezők segítenek nekünk és izgatott nagykövetekként dolgozunk a diákokért, hogy a rossz jegyekből jók legyenek, hogy senki ne bukjon meg, és a bizonyítványosztás napja örömteli családi ünnep legyen!
Hajrá!
huishvljsm
Huzella Péter dalszerző-énekes"
fghjbckajcxnlkS
HFIUHFJXCLAK
Pétert, és rajta keresztül a kampányt itt tudjátok támogatni:
hviushfkjlkkjs
Minden segítséget nagyon köszönünk!
fgcauzhgjahxkj
kopaszhp.JPG